Putnička agencija Perzepolis d.o.o. | Bauerova 11, Zagreb

Dojmovi putnika

Naslovna » Dojmovi putnika » Turska dojmovi putnika
Sanja Svalina

Hvala ti na izvrsno organiziranom putu koji je ostvario sva moja očekivanja slobodno mogu reći i puno više od toga. Nikada mi je nije bilo tako ugodno , zanimljivo , nisam bila tako opuštena (ako izuzmemo onaj moj pad i bolove u lijevom stopalu koji su me ipak malo ograničavali) i u tako dobrom društvu. Osjećam se bogatija za nova poznanstva i prijateljstva s posebnim ljudima, a mislim da nam to svima treba.
Istočna Turska je zaista čaroban doživljaj i zaista putovanje koje neću nikada zaboraviti, upravo kako si rekla. Preporučam ga svima.

Dubravka Kos

Inače nije moj stil da pišem u dojmove putnika, ali posebnost organizacije putovanja, familijarnost i obazrivost naše Ivone Denk te sve ono što sam vidjela a nisam mogla doživjeti kroz knjige i TV, nagnale su me da promijenim stav i napišem par riječi. Mi smo bili 10 dana jedini turisti u gradovima koji vrve životom, nerijetko imaju i milijun stanovnika, a čak i bolje obaviješten putnik nije čuo za njih.
Dalje neću opisivati, jer je svakom bolje da to ne propusti i da doživi izravno sam.

Nebojša Balač

Vrhunsko putovanje, puno događanja, dobrog društva, zabave i profesionalne organizacije. Veće turističke agencije mogu puno naučiti od Perzepolisa. Samo nastavite ovako!!!!!

Andrea Solar

Istočnu Tursku poželjela sam posjetiti još prošle godine, no zvijezde su se složile tek ovog rujna. Ne znam što me sve privuklo u ovaj kraj Turske, no svakako, Nemrut Dagi bio je jedan od željenih “highlighta” putovanja još iz vremena kada sam prvi put vidjela fotografije kipova na vrhu planine. A Istočna te Jugoistočna Anatolija pružile su mi mnogo, mnogo više lijepih doživljaja. Možda to mogu zahvaliti činjenici da se ne nalazi tako često na uhodanim turističkim stazama, mogućnosti da se nesmetano uživa u skrivenim i ne toliko razvikanim lokacijama, mogućnosti da se barem malo osjeti izvorni način života u ovom dijelu Turske… Koji god bio razlog, vidjeli smo mnogo – mistični samostan Sumella, prelijepo jezero Van čije boje su nam na trenutak dočarale tropska mora, ruševine stare armenske prijestolnice Ani… Posebna mjesta su i Hasankeyf i Halfeti. A odlazak na Nemrut bio je vrijedan svake minute ranog ustajanja (u 2.00!) kako bi doživjeli trenutak u kojem su prve zrake sunca obasjale i obojale posebnom svjetlošću velike glave kipova na istočnoj terasi.

Iako danas turistički vrlo značajno odredište, tako da smo nakon mira i gotovo osame u Istočnoj Turskoj, poželjeli da nije tako, Kapadokija je svakako posebna. Za mene, bila je to i obnova uspomena na prvi posjet prije više od dvadeset godina. I ponovo buđenje u zoru! Ovog puta razlog je bio let balonom. Nad Kapadokijom se gotovo svako jutro u nebo vine pedeset do šesdeset balona, što je čaroban trenutak sam za sebe. A vilinski dimnjaci i neobične formacije stijena iz zraka dobivaju sasvim drugačiju dimenziju. Istanbul je naravno nezaobilazna točka svakog posjeta Turskoj. Grad u koji se može vratiti mnogo puta i jednostavno uživati u njegovoj vrevi, gužvi, šarenilu, čajanama!

Doručak s pogledom na Ararat, ručak na obali Tigrisa, kava s pogledom na Mezopotamiju, čaj s pogledom na Eufrat… Kao da smo u uronili u neki povijesni udžbenik s primjesom “meraka”! To se može doživjeti jedino u Anatoliji!

dojampar
Ariana Stepinac Kapetanović i Alen Kapetanović

VRIJEME RADNJE: 21.04.-30.04.2011.

MJESTO RADNJE: Turska (Adiyaman, Karakuş tümülüş, Cendere köprüsü, Arsameia, Nemrut dagi, Kapadokija (Uçhisar,Göreme, Çavuşin, Paşabaglari, Devrent valley, Ürgüp, Ihlara valley, Selime monastery, Derinkuyu, Pigeon valley…), Ankara, Istambul).

GLAVNI LIKOVI: Ariana Stepinac Kapetanović i Alen Kapetanović

KRATAK SADRŽAJ: Ariana i Alen krenuli su iz Zagreba u nepoznato. Prije puta kontaktirali su Ivonu i Mohammada iz Perzepolisa. Uzeli su sa sobom vodič po Turskoj Lonely planet…

ZAKLJUČAK: Život je jedno putovanje, a ako putuješ imaš dva života.

Jadranka Varljen

Putovanje je bilo odlično i posebno treba pohvaliti našeg vodiča u turskoj Mustafu.

Velimir Hečimović

Putovanje je bilo IZVRSNO kako po itineraru tako i po odabiru vodiča kojeg bih Vam uvijek preporučila da angažirate.

Tatjana Lašković

Bilo je prekrasno. U pravu ste da je Istocna Turska vrlo posebna. Dojmovi su neprocjenjivo veci nego sto se moze opisati slikama koje sam donijela sa sobom. Svaki dio ture ima nesto za sebe, i bas je tesko izdvojiti mjesto koje je bilo posebno. Ipak mislim da mi je najljepse bilo na otoku Akdamar, u Vanu i u Mardinu – Mardin je stvarno magican. Isto mi je bilo drago sto sam imala priliku otici u azijski dio Istanbula. To je bilo u nedjelju i bilo je jako mirno i opusteno, potpuno drugacije od europskog dijela, jako mi se svidjelo.
Hvala vam puno na organizaciji i svemu sto ste ulozili u ovo putovanje.

dojampar
Mile i Jadranka Koprenica

Vjerujem da su Vam se javili oni koji su nezadovoljni putovanjem ,ali ti isti su ujutro bili nezadovoljni sami sobom a popodne sa cijelim svijetom.Ja se javljam da Vam kažem da ima i drugačijih mišljenja.Suprug i ja smo uživali na putovanju.Krenuli smo na turističko putovanje bez očekivanja i opterećenja i bilo nam je lijepo.Vidjeli smo drugačiju Tursku ,čarobnuTursku u kojoj je vrijeme kao da je stalo bez obzira na svu današnju tehniku.Uživali smo u prirodnim ljepotama ,u krajoliku potpuno drugačijem od našeg u komunikaciji s ljudima,pogotovo djecom koja su nam svugdje prilazila s pitanjem :What is your name?Ljudi su bili srdačni spremni pomoći u snalaženju po gradu i nikakvih problema nije bilo.U svakom poslu pa i na ovom putovanju neke stvari su mogle biti bolje ali kad se sve zbroji bilo je odlično i ne vidim razloga ljutnji nekih putnika.Treba znati uživati u onom što ti je dato,a mi to jesmo.Prilagodili smo se situaciji u kojoj smo se našli ,a koja je potpuno različita od naše svakodnevice.Još jednom hvala što smo imali priliku vidjeti sve ovo pa i ono sto nije bilo u planu putovanja. Čak nam je i vrijeme išlo na ruku,a jedina kiša koja je bila ,bila je dok smo putovali od Erzuruma prema Karsu.

Jure

Prepun dojmova i lijepih uspomena zahvaljujem na predivnom putovanju i definitivno se vidimo na nekom drugom.

Pošaljite svoje dojmove

Možda će vas zanimati

Perzepolis Ltd. © Copyright 2014 - 2018. All rights reserved.